Małe i średnie przedsiębiorstwa zazwyczaj nie mają pieniędzy na szeroko zakrojoną reklamę. Ich budżety są mocno ograniczone a dywersyfikacja kosztów dość wysoka. Co więc powinny robić takie przedsiębiorstwa i ich właściciele, żeby zarabiać jak najwięcej na swoich produktach i usługach. Przede wszystkim trzeba zainwestować w coś, co się opłaca, w coś takiego jak długopisy reklamowe czy ulotki z danymi kontaktowymi firmy i jej ofertą.

Na pierwszy rzut oka wydaje się, że dla małych i średnich firm ten wydatek może być zbyt duży, ale nic bardziej mylnego. On wcale nie przekracza żadnych, dozwolonych norm, jakie możemy sobie ustalić, bo długopisy reklamowe zamawiane u zajmujących się nimi firm to groszowe sprawy, które z późniejszym czasie dadzą setki razy wyższe zyski.

Im mniejsze przedsiębiorstwo, tym mniej odważne działania. Należy postawić na coś, co jest już sprawdzone przez innych, a jak myślicie, gdyby długopisy reklamowe nie przynosiły zysków, to czy umieszczone były by na nich nazwy lekarstw?

Twoja ocena: oceń teraz
Aktualna ocena: 0 - 0 głosów